FAQ
Verzending
Alle informatie over de levertijd kun je vinden op deze pagina.
Iedere bestelling wordt gratis bij jou thuis bezorgd. Er is geen minimale bestelhoeveelheid nodig.
Zodra je pakket is verzonden ontvang je een e-mail met Track en Trace.
Het is ook mogelijk om de status van je pakket hier te bekijken.
Wij verzenden naar Nederland en België.
Retourneren
Bij Samoni is het mogelijk om je bestelling tot 30 dagen na ontvangst te retourneren. Wij zorgen ervoor dat het aankoopbedrag binnen vijf werkdagen na ontvangst van de retourzending op je rekening wordt teruggestort.
Je bestelnummer is te vinden in de bevestigingsmail die je hebt ontvangen na het plaatsen van je bestelling.
Retourzendingen zijn voor eigen rekening. De kosten zijn afhankelijk van de koerier en het land waar je het pakket retourneert.
Betaling
Je kunt betalen met iDeal, Bancontact, Visa, Maestro, Mastercard en American Express.
Bestelling
Direct na de bestelling ontvang je de orderbevestiging per e-mail. De e-mail bestaat uit het bestelnummer, besteloverzicht en het besteladres.
In vrijwel alle gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling volgen via hier.
Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan contact met ons op via onze contactpagina of per e-mail via info@samoni.nl.
Helaas is dit niet meer mogelijk omdat de producten vrijwel direct worden verwerkt. Indien je een extra product wilt bestellen kun je online een nieuwe bestelling plaatsen. Indien je de bestelling had willen annuleren kun je na ontvangst van jouw bestelling de producten alsnog retourneren.
Contact
Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag. Ons team is 7 dagen per week beschikbaar om al je vragen te beantwoorden.
Neem contact met ons op via info@samoni.nl of klik hier.
Wij nemen binnen 24 uur contact met je op.